Зручності ЕЦП


Електронний цифровий підпис (ЕЦП) – це блок інформації, який прикріпляється до файлу даних автором (підписувачкм), захищає файл від несанкціонованої модифікації і посилається на самого автора.

Якими бувають ключі? 

Для функціонування ЕЦП використовують два ключі захисту (вони зберігаються в різних файлах):

  • секретний (особистий) ключ, який зберігається у підписувача,
  • відкритий ключ, який, як правило, публікується в загальнодоступному або спеціалізованому довіднику (сайті ЦСК).


Для того, щоб поставити ЕЦП, необхідно використовувати секретний (особистий) ключ.
Напевно Вам добре знайомі проблеми і незручності, що неодмінно виникають при веденні традиційного документообігу з "мокрим" друком:

  • велика витрата часу при обміні документації; 
  • необхідність завірення всіх документів при оформленні операцій у нотаріуса; 
  • якщо контрагент географічно видалений, виникають додаткові труднощі при операціях купівлі-продажу; 
  • ризик фінансових втрат із-за погано захищеного документообігу. 


ЕЦП дозволяє:

  • значно скоротити час руху документів в процесі оформлення звітів і обміну документацією; 
  • організувати захищений, надійний і юридично значимий електронний документообіг, ведення ділового листування; 
  • оформляти в інтерактивному режимі будь-які операції і швидке замовлення послуг, що вимагають присутність або нотаріальне посвідчення копій документів; 
  • можливість використовувати ЕЦП в електронних торгах, для здачі звітності в державні органи, візування і робота з фінансовими документами;
  • офіційну торгівлю через електронні торгівельні системи без зайвих посередників (продавці – електронна торгівельна система – покупці); 
  • електронний цифровий підпис дозволяє замінити при безпаперовому документообігу традиційний друк і підпис.